søndag 19. april 2015

En viktigs kampdag står i døro ...



I dag e da semifinale i FA cuppen - og Liverpool skal spille mot Aston Villa  - vinner vi i dag e vi i den store finalen som spilles  på Wembley i London den 30 mai  - det betyr så innmari mye for både meg og laget og alle andre supportera der ute, atte me vinne nett denna Cuppen i år fordi dette da er  vår Captain Steven Gerrards siste dag i Liverpool fc og det er OG hans 35 års bursdag akkurat den dagen  - tro du meg, ingen andre i heile verden unner eg og heve den pokalen over hodet mer en han...

<3 YNWA <3 

og JA - me har allerede bestilt plass på Wembley den 30 mai ... lenge leve galskapen ..haha vinne me ikke nei så blir da kun ein  helgatur te London alikavel då  - e nå ikke feil da hell må veta - men satse på seier i dag sånn atte me får oppleva stemningen på selveste Wembley når Stevie G heve seierstrofeet over hodet for aller siste gang for LFC .




Sist eg va på Villa kamp så må eg sei da atte eg fort lærte atte me bruka IKKE half and half scarfs på Anfield - og lærte faktisk endel andre ting og,  som egentlig e så morsomme atte eg tror eg lage et eget blogginnlegg om da ein anna gong *lerendomeir*  hahaha ... så akkurat da blei med denna eine kampen - fra no av e da reine lfc skjerf man hever over hodet på Anfield når verdens herligaste hymne toner utifra lydanlegget på anfield og alle supporterane reise seg og synge for full hals - guuud blir heilt bevega bare eg snakke om da her no - da e vakkert  - da e så utrolig vakkert at man rett og  slett ikke kan sette ord på det, sånne ting bare MÅ oppleves......




og endo sterkare e følelsane eg får velta over seg når en tar seg noen minutters stillhet og bare kjenner på energiane rundt Hillsborough Memorial * JFT96*

Kom og fortell meg atte du klare holda tårene vekke då -  tvila eg på uansett kor hardbarka du påstår du e så e detta et sted kor alt blir så innmari uretferdig og sterkt og ... har ikke ord - da MÅ opplevast .... hmm - e vel nåken av dåke lesarane som ikke vett nåke om detta då .....

Hillsborough-tragedien var en tribuneulykke den 15.04 - 1989 som tok livet av 96 supportera *JFT96 - som betyr Justice for the 96 * men eg skal ikke laga et langt innlegg om detta så  HER kan du lese mer om denne forferdelige tragedien og historien rundt ......






nei no spora eg heilt av her - poenget e jo atte da e oppgjør mellom Liverpool og Aston Villa i dag og då bare kom minnene fra turen over på sist Villa kamp tebake for fult her ..... blogga eg da no så slippe dåke hysteriske anfall innlegg om da sku gå skeise her i dag - men da satse me på atte ikke skjer :P


YNKA
You`ll never knit alone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...