fredag 8. mai 2015

Feil - feeeeeil ...jadda jadda



haha - der kom da veit du ...da der forriga innlegget mitt e ikke videoblogging... noop for videoblogging e ikke filmsnutta fra random filma du allerede har ....biiiip - for da e feil ... ...feeeeil

..... haha, videoblogging da e av deg sjøl som snakka og gjere ting forran kamera må veta.... oooo , e da da ja ... ....  haha - ok då får me vel prøva da og då *ler*  Men ken faderen so gidde sitta sjå på ei halvgammale og halvgal ....eller fullgall dama so skravvla forrkan kamera dåå.....  hmm... hallooooen , men drit i da .... eg tar den utfoprdrigno og eg må veta... akkurat her og no ...ustellt og fæl en tidlig fredags morgen ..... og hoppe rett i da med begge beino ... for detta, ja detta e nåke hu ALDRI har gjort før ....


Her we go - min første offisielle videoblogg  - på ekta vis denna gongen *testing-.testing*ler*










2 kommentarer:

  1. Herlikt å hørra det ska veta! :)
    Du e så sprudlana, ja du sko sett hvir EG videoblogga tidlig på morningen! HAHA
    Men tror du må skru opp mikrofonen (?) din for selv om eg hadde alt
    på fult her var det veldig lavt, mulig noe du skal stilla på?

    Men uansett så må du bare slenga ut sånne andre filmer og!
    Alltid koselig å se! Du må jallfall filma fra dammen din når fiskane er på plass igjen :)
    Det er så koselig ska veta :)

    KOS deg masse og ha ein strålandes fredag,
    det skal eg :)

    Go`klem Vibbedille :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takke takk snille ...nå har eg laga ein anna video med bedre lyd.... måtte gå gjennom you tube må veta ..off...ka har eg begitt meg utpå her no då ... argh.... den derre ADHD min altsååååå ... haha... og duuuu - så klart det komme film av hagedammen ...jau jau og alt muligt anna tror eg......ska se eg får heilt ADHD på dette filmgreiene no då *ler* goooo helg klem te deg og alle dine - masse glad i deg vett du <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...