søndag 10. mai 2015

Kampdag





Kampdag e rett og slett ein "helligdag" for meg - DÅ, ja då e da på med skjorto og ut med flagget og kaffien e bytta ut meg ei kalde ei istedenfor ...ei te første omgang og ei te andre omgang ... e da kampa på lørdagen eller atte da går te helv... med kampen kan da jo fort bli ei trøste kalde ei og to og tre og då ....Skjorta MÅ du ha om du skal inn i mitt hus og se kampen ...da e et must - har du ikke skjorta med deg så må du plent opp og finna deg ei av dei eg har oppe på lfc rommet - e vel rundt ein 20 der etterkvart .... ei til kvar anledning må veta ;)




ja for e da bortekamp me spille så støtta me guttane med og ha på oss bortedrakten - i år e den gul og fin og bakpå dei eine av dei har eg selvsagt Coutinho 10 ...hehe sjokk ....  har ei te bortedrakt med  Sterling 31 bakpå ....for han e jo litt gullgutten min han og må veta.... alle e egentlig gullgutta då, men dei to har nå hvertfall eg valgt og ha på ryggen på årest skjorte - te neste år kan eg forandra litt på da og  finna andre navn te ryggen  - kan velga "plane" rygg og må veta...  men eg kjenne litt på da atte Skrtel faktisk fortjene ei skjorta her hos meg - eg  synes han e ein fortreffelig goe forsvarar for oss nemlig .... hmm, kan jo og nevne atte eg då selvsagt hadde Suarez 7 på fjorårets hjemmedrakt ...offf...kan ikke snakka om han for så kjenne eg saaaaavnet ... e endo ikke kommet øve da der eg .... sukk ...*snufs*




men e da hjemmekamp på selveste Anfield - ja da støtta me gutane med og ha på oss hjemmedrakten vett du - og eg må sei atte forventningane stige når da spilles på selveste Anfield - og etter og ha vore der nåken gonga no så kjenne eg atte da og se da på tv SLETTES ikke kan sammenlignas nei - saaaaavne  og reisa tebake allerede, Liverpool e verdens desidert vakkraste by ....



men av og te så e da greit og finna seg ei go gammale drakt og støtta gutane med - du vett eg har enkelte drakta som eg bare vett atte e magiske - når eg har dei på meg ja så vinne dei kampen ...da e heeeeeilt sant altså .... og denna over her e ei sånne drakt - så JA da e den eg ska ha på meg no klokko 17.00 i dag når kampen mot Chelski ska spilles .... me MÅ vinna for me trenge såååå dei 3 poengo - men cheski brillierer med toppplasseringen i år da så ...argh.... kjenne blodpumpo jobba allerede no ja .... denna liden skapen te lfc og fotball e sånn love and hate ...da e da... eg eeelske da øve alt på jord og eg har ikke unaltt og se ein einaste kamp dei siste åro ... tom sett streama kampa i fotballskjorta når eg har vore innlagt på sjukehus og eg.... sitta i sjukesengo i knallrøde lfc skjorta og se kamp på pc va superpoppulært ...plutselig hadde eg  4 andre rundt meg - 3 eldre herremannar og ein pleiar som alle og var øfc supportera *då lo eg godt der eg satt ja *  me e ein sosiale gjeng me lfc supportera - me støtte kvarandre UANSETT ka  - YNWA  - you`ll NEVER walk alone.




og bilen min pynta te kamp må veta - kvar kamp blir den pynta te dei grader...hahahahah


neida...detta va te  17 mai  i fjor - eg e vokst opp med da atte ska du  kjøra bil på 17 mai og dei som sitte inne har bunad ...ja då SKAL da vera flagg og bjørk på bilen - alle mine barn og gjør det med sine bilar, men eg ser mindre og mindre te da på andre bila...litt teit for eg synes da e fiiint eg .... og så e da så innmari gøy atte bilen min e rød og fin dp vett du ...litt sånn ekstra  17 mai feeling ... no kom eg på atte eg glemte flagga i forgårs...da va jo 8 mai då  - e ikka da flaggdag ...uæææ ... eg plaie no vera påpasselig med da der flagg greiene mine og eg glemma da så e da alltid ein kjekke nabo som minna meg på da... offf... eg bare MÅ huska heida flagget te  17 mai ...og  på tordagen og for då e da helligdag og tantejento mi karoline skal konfirmera seg ....

.... argh ..... men se der du ... no spora eg heilt totalt av her...eeee da muuuuligt ...hahahah
hahaha va da nåken so nevnte ADHD *ler*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...