fredag 8. mai 2015

Videosnutter ...testing ...









mhm, nei no altså ...NO har altså min ADHD  bestemt seg for atte da og innimellom ska komma videosnuttar her på bloggen må veta - så da bare teste eg her no då for og se om da i da heila tatt e mulig for ei galen husmor som meg og få te da der... høres sinnsykt komplisert ut heila greie med videoblogging,  men eg eeelska utfordringa så here we go ... detta e då min første videosnutt OM da virka då vel og merka ....  Da kan jo enda opp med dei utroligaste og teitaste og gu bedre meg aste videoane utøve sommaren detta då .... ja om eg får da te altså ....

*leite-leite*   eg har jo masse filmar på pc her ...men kor i svarte e dei henne no når eg trenge dei her då ... argh... på tide og rydda i bilder og filma på pc... å naaaiii ... nå får eg selvsagt ADHD på da og....  så då e da bare te ut og ta seg ein røyk og ein kaffi og starta planlegga rydding av pc her no ... for som sagt e frøeet sådd, ja så e da da.... dritt og .... eg som skulle laga innlegg her no og dela ein filmsnutt og greier....


Der ...der fant eg ein ... kort ja men bare for testa da så funka da vel med ein kortfilm ..eller ??



Hmmm,  ka eg holde på meg her e da slettes ikke godt og veta - va hvertfall på ein eller anna flyplass her ser eg,  trur  eg e på vei te reisa øve på Aston villa kampen 12-15.09-14 ....




Og jaggu meg, fant endo ein eg vel ... ka e` da ..  *ler*

Her e da  full steminig inne på the park - pubben oppe med Anfield bare tima før avspark til City kampen  - tror Paddy va litt sjokka øve atte han kom inn der ja  - han va rask og "snappa" te kompissane som satt heima i Norge må veta  *ler*





MEN - da viktigaste e jo då  .... funka da ?? Ser dåke filmsnutten der ute ??






1 kommentar:

  1. Jepp, ser de heilt fint vettu-Kjør på! :)

    KOS deg og ha en kjekke fredag :)

    Go`klem Vibbedille :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...