lørdag 1. oktober 2016

LFC barnesett





For en tid tilbake va da eindel som spurte etter lfc barnesett siden eg va så heftige på og designa te voksne heila tio ..... ...jau jau, då kasta eg med på da og her e resultatet av da settet ...
Genser og buksa og hua te barn fra 1 til 12 år
....
Eg har no siste året strikka da oppte fleire gonga detta her, så mønsteret sitter i hodet...ergo bruker eg då bare 5-6 daga på heile settene.... da e barnastørrelsa detta her fra 4 - 12 år liksom .... så klart atte da går fortare og strikka da då, en med nye mønster eller store plagg .....
 og koffor babbla eg om detta her egentlig ...hahah jo no skal du hørra her....




Eg fekk nemlig igjen hørra  ute her eina helgo,  då va da fleire som sa ( og då hadde hørt  -du vett , haha ) at eg umulig kunne strikka så fort og jevnt som da eg gjorde for hand, eg hadde heilt sikkert ein strikkemaskin heima men eg turde ikke innrømma da......hahah...eg lo litt av da men dei va tydlige på ka dei hadde hørt då ... og eg såg fort atte dei ikke trudde meg når eg nekta.... djiiiz..haha

men eg velge og se da  positivt i sladderen eg då , haha, at dei meina da ette eg strikka like fint og raskt som ein strikkemaskin .. du hendelse.... hadde dei tengt seg om hadde dei forstått atte da bare e nissetøys... ALT eg strikka e for hand, for  ka e vitsen vist ein skal bruka maskin då ... nei da e så gale atte ..eg bare ler eg....




Informasjon om detta mønsteret får ein og med og kontakta meg på fb - Nina babsy Løyning

Denna herlige modellen e forresten gullguten te Nelly og Kim Åge,  som eg va så heldige og få låne te footoshot her <3  Betalingen va kvar si lfc hua sio dei e LFC supportara dei og <3



No ska eg nett klargjørra meg te LFC kamp her - tenke  me går for seier i dag, så nett i dag får strikking vera strkking - som eg har sagt før, eg kan *les tør  ikke strikka når eg ser kamp ...skåra gutane då så flakksa jo strikkeriene vegg imellom her ..offf...




Fiiine Lørdag te deg og dine
YNWA






4 kommentarer:

  1. Kjempe fine. Takk for at du deler.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Er mønster til dette nydelige settet til salgs? Eg er veldig interessert hvis det finnes....😀😀

    SvarSlett
  3. Er mønsteret til denne genseren til salgs? Jeg er veødog interessert om det er mulig å få tak i.

    SvarSlett
  4. Jeg er super interessert i mønsteret til dette settet. Er det mulig å kjøpe vist du har

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...