mandag 13. juli 2015

lage pakkeetui av påskeegg







 ja dette er nåke eg like og styr på med vett du - dekorera påskeegg...eller halloen , kan vel brukast te da meste - te konfirmanten  - en bare putte gaven oppi egget eller som dåpsgave...bryllupsgave..kan bruka da te ka som helst faktisk ..eller bare vanlig dekore i heimen faktisk ...og da e jo så lett må veta.... bare te kjøpa egg i nett den størrelsen du ønska etter påsken for då kosta dei jo bare kr 1,- pr stykk på foreks. Nille ;) 







Legg dei utøve i halve dela og spray dei  - eller ma dei med heilt vanlig lady interiørmaling to  strøk ...hvitt eller i den fargen du ønska deg - sjøl synes eg atte hvit e fint siden da ska dekorerast på dei etterpå då , men klart atte andre farga vil gjør seg lika godt ...








Eg laga blomsterdekor av gamle blonde og styr som eg bare surra sammen te sånne blomsterlignande greie.... og av og te bruka eg silkeband og rive opp linremse av listoff og bare henge på dei - avispappir e og dekorativt...her e da no vel bare fantasien som sette grense faktisk .... man får jo kjøppt sånn bling bling og som man kan lima på dei ....






Her på den øve her kan me jo henga to ringar og ha da som ein bryllupsgave eska .... eller bare som en veninne gave for den del .... kan puttaoppi både penga eller sjokolade eller bare et lite dikt ...her e og ideane mange ...






Litt rosa på og vips så va da ein superduper dåpspakkeeksa te ei lito prinsessa ... eller bursdaga og for den del ... kjøpe me store egg og dekorere får me jo faktisk plass te heile gaven oppi der og .... kan vera alt ifra sminkesake te klesplagg da då :)








lyseblått fungere fint for dei små pirnsane ...og så klart brunt og svart og alle andre farga som me ønska og dekorera med - litt kjekkt og bruka farga som "mottakaren" like og då ...






eg lika og bruka snyhvitt på særlig gaveeskene te brullup  - synes da blir litt reinare .... men no ga eg deg tipset så då e da bare te setta igang og lage din eheilt egne gaveeske ....





Ideen te detta e ikke min, utøve da atte eg dekorera dei på en spesiell måte - ei heller e det ein nye idee detta her, for eg fant an på nettet for åravis sio og siden har eg laga sånne fordi da glede så mangen når eg avlevere dei med små pakkesanga oppi og så kosta da jo nade og niks og laga dei - hvertfall om du e som meg og har et hobbyrom fult av alt mulig slagt dill og dall og snorer og band og vesen og vas *ler*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...