lørdag 30. januar 2016

Helg og matchday




Som den ihuga lfc supporteren eg e så e da ikke nåke som e så "hellig" som kampdagane - då sette eg heile verden på vent, uten untak ja  - i dag e da kampadag igjen og gjett om da har vore ei spennandes uka detta her - for me vant  på ovetrid "straffekonk" mot Norwich 5- 4, og ergo va me plutselig då i ligacupfinalen - og eg love dåke - eg va et brøkdels sekund ifra og få skikkelig hjerte tikk tak, da der va aaalt for spennandes for meg - men eg eeeelska da - eeelske når følelsene ligge utøve heila golvet og taket samt i veggana her .... spenning fra ende til annen ... og i dag handla da om FA cuppen - og den e viktig  - og me e i den fjerde runden  - spennande og følga med på for oss som e lfc supportera og totalt uinteresangt for alle dåke som ikke ser på fotball i da heila tatt *ler*

Kolo Toure seie han vil forsøka  hjelpa dei unge spillerne etter beste evne, om han ikke får starte mot West Ham i kveld sjøl - eg håpe han får da for eg lika han som psillar  - savne fleira av gutane våras utpå banen - aldri har eg  opplevd at andre har hatt så mange som 15 !!! spillara skada på ein gong - e da rart me sliiiite litt for tio, men eg satse og håpe på atte detta går  bra - hope in our hearts .... always

....  her e meg og Kolo Toure - fekk tatt bilde siste eg va på Anfield -  han e bare sååå morsom og kjekke han der, og tar seg ALLTID til til og skravvla litt med oss "suppoerterene" og ein selfie va han med på vett du - men då han såg den etterpå sa han : ohhman, I look like I am i jail or something ...hahhaha då lo me godt ja  - goe gut da der :)







men uansett, strikkast skal da i dag - eg holde  fortsatt på med den marius  genseren til "bonus" barnebarnet mitt Oliver   -fekk ikke strikke nåke i går  fordi eg va ute og rydda hagen for alle løause ting og tang til stormen Tor som skulle komma, og den  - pfffff, va stor i et vannglass her hos oss hvertfall - litt vind ja men ikke meir en da me e vant med  på denna årstio her :p






ellers så va en påStord dagen før der for og bytta skjerm på Iphonene til gutungen, så her fyke dagane før eg rekke snu meg, føle eg seie då va da helg igjen neste kvar dag her no *ler*

Minsten skal ha overnatting og dei skal selvsagt ha da dei kalle for "gamingnatt"  - så då fekk denna mammo beskjed om at  hu kunne ta seg ein ut ut...mnjaaaa, vett ikke heilt eg - men joda det MÅTTE eg altså gjera så då seie eg så fint atte vinne me i kveld stikke eg ut og feira da vinne me ikke så ..... grave eg meg ned i strikketøy *ler*   først må eg hveertfall - klippa meg , farga håret så eg får vekk alt da raue eg har oppi der for tio SÅ ska eg vuedere da etterpå .... og ja eg klippe meg sjøl, har alltid gjort da *ler*  mulig da blir blogginnleggeom da imåro då :P  hahahha




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...