fredag 30. september 2016

Strikkehelg





Plutselig va da blitt helg igjen, eg må sei eg slite med og henga med for tio - da e jo nett blitt mandag ...så poff, fredag og helg igjen.... og her e da meldt høstver iform av regn og vind ...men skit og, eg nyyyta da faktisk for eg har ingen akutte behov for og vera ute ..eg har heller et behov for og tenna lys og krypa oppi sofakroken og nyta ein kopp med rykandes varme te og strikka og hørra på musikk ...ja eller se på ein goe serie på tv....  eller laga nåke goe mat.... ja i da heila tatt...eg nyyyte da og vera inne når da storma og e dritver ute ....

I kveld ska eg forresten ned på Gry Helges - et utested i bygdo her, der ska nemlig dei to gutane våras Chico ( Momchil ) og Morten lansera et heilt nytt ptodukt i dag og da ska vera innsamlig te organdonasjon - og som dåke veit så brenne eg virkelig for detta temaet, eg GLEDE meg og eg e så sjuuuuk STOLT a gutane for atte dei kasta seg på detta her  - da komme te bli stort og endo større en stort og ....  eg mabefale alle som kan og komma i kveld  - da fortjene dei virkelig , dei har styrt på med detta i et heult år no for og få da klart te lanseringen i dag ..... ka detta e kan eg ikke sei, men eg kan linka te et avisoppslag så kan dåke få ein peikepinn der :)


LANSERING AV NYTT PRODUKT






Nett no strikka eg på endo ei kvite LFC jakka, som skal forast med hvitt silkefor .... eg designa den for et år siden og mange har lyst på den, e nesten så eg må trekka lodd for kem eg ska strikka te først ....det er MYE arbeide på akkurat denne jakko her ...men eg klaga ikke, eg lika da..og da va litt godt og trikka hvitt etter gammalt...blir mye rødt for tio og *ler*



Hmmm, verre e da og strikka når eg ser tv og spesielt då LFC kampa...herremoses altså ... skåre dei så fyke jo eg opp og ergo rive eg ut både pinnar og maske...offf, ja eg har gjort da oppte fleire gonga... så må eg jo sei te meg sjøl då atte strikketøyet skal ligga i ro når eg ser kamp ...men kan nåken vera så vennelig og fortella meg koss me bare kan sitta der rett opp og ned uten og strikka då ....  drikka seg ei kalde ei istedenfor sa ein te meg...hallooo...den kalde der vara jo ikke i 2 x 45 minutt då *ler* 





No ska eg fkatisk ta meg sjøl i nakken og gå opp i andre etasjen og rydda vekk ...eg starta pussa opp der for ei veka sio og tror du eg har gidda rydda endo då ....argh.... men ting tar tid når man e aliena om da då .... rom blei ikke bygd på ein dag .... nei da blire feil og sei ..hahaha... lese mamma da så seie hu ka eg pleie sei her når folk seie nett da der.... rom blei ikke bygd på ein dag...eg svare : nei men så va da ikke eg som byggde da heller då :P  hø hø hø ....haha

GOD HELG ønkses alle nære og kjære der ute

YNWA


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...