onsdag 27. januar 2016

kjeeeedelige daga




 
Av og til så kjeeeede eg meg skikkelig,  sitter bare henslengt her i sofaen og synes verden e driiiitkjedelig - tv titting og musikk  e kjedelig, storsenteret og shopping e kjedelig ... besøk og der og gå på besøk e kjedelig..ja rett og lsett alt e kjedeligt - tom det og lage teite fjes på snapchat og snappe med venner e kjedeligt...sukk, sånne dager e dager der eg nesten går på veggane...




og det er ofte på sånne daga at eg finne på at eg ska strikka nåke nytt, nåke eg ikke har strikka før ...eg bare tar pinnane fatt, finne frem det garnet som ligger øverst  og sette i gang  - fullstendig uten mål og meining...og av og til  så kommer det jaggu meg nåke vetigt utav det også....som denne dagen då eg satte meg ned og starta og legge opp til en hvit ...ett eller annet ...hahahah ...starta med en hvit ribb - fortsatte med hvitt ensfarga.... nehh da va kjedeligt ... så eg rota litt i mine gamle egendesignede mønster og fant litt av den eine og litt av den andre og starta og strikke inn noe mønster både her og der.... og putselig tok da heilt av her ...eg strikka så eg fekk gnagsår inni nevane *ja da e sant ...hahah




et par daga etterpå var dette blitt til en flott hvit LFC genser til meg sjøl, ja endelig strikka eg nåke te meg sjøl og - det er slettes ikke ofte eg får mulighet til og gjøre det nei ...som renge e det julegaver eller bestillinger eller ønsker eller ...ja ka som hesløt...men denna, denna va te meg sjøl ....





Så deler eg den på fb og får mange rosende otd *takker så mye for det* men eg får og sprøsmål om oppskriften ...øhhh - ehhh...den skreiv eg ikke ned ... sooorryy - eg bare strikka ...strikka fordi eg kjeda meg, fordi eg va sur og lei og alt på ein gong... strikka strikka og strikka og plutselig bare va da ein genser .... hahaha..og sånn gjekk no dagane ... e da ingen av dåke som har vore ute for detta her før ...en bare starter på noe og plutselig e da blitt til nåke heilt nytt liskom .... ja eg KAN setta meg ned og tella og finne ut ka da egentlig va eg gjorde men gidde eg da då ...neiiii .... mulig da skjer neste gong eg får ein sånn *kjedemeighjel* dag ...men love altså ikke nåken ting, det tør eg ikke ..hahah  *risterpåhodet *




Har du spørsmål om mine design finner du meg på fb -  Nina Babsy :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...