torsdag 28. januar 2016

Umulige strikkeoppdrag




offf - ja av og til så e da jo sånn at nåken du e kjempeglad i ønske seg nåke du lett kan strikka men overhode ikke vil strikka ... no kom jo selvsagt eg i den situasjonen der... argh - hata når da skjer - men av to vonder gjekk eg for da eina som kunne gå an alikavel......og så setter eg jo mitt "merke" på alle strikketøy eg laga då og koss kunne eg setta detta på nåken av dessa to valgo liksom ...argh...   hahahah, ja nå lure du sikkert på ka da e som e problemet her *ler*






well, som den strikkedamo eg e så strikke eg te alle om dei skulle ønska seg nåke, og når to av barnebarno  fekk sine gensera med isroser på ...så kom turen til den tredje , og der vett du - der når eg spurte eg ka han ønska seg og svaret va te griiina av ... joda en United genser eller ein marius ... .... atte han ønska seg ka for nåke sa du *dåneklaskigulvet* 
 ...men det e vel ikke nåke problem tenke du nå ...jo da e da....eg trur eg e den einaste i detta landet som IKKE har strikka marius genser eller nåke anna med da mønsteret på seg ... eg hata marius ... laaang historie  - men eg gjekk igjen i da når eg va ung..hadde nemlig marius genser eg då og når min va utslitt og eg va lei den så måtte eg arva kusinene mine sine måå veta...derfor hata eg marius gensera  ... 





og da andra...øhhh - som den ihuga lfc supporteren eg e så e da rett og slett teknisk umulig og designa og strikka genser med united på - kjenne eg slite bare med og skriva navnet deiras her - tittelere dei nemlig bare som scums te vanlig ..men det kan man vel ikke skriva her, eller eg gjorde da nettopp no faktisk *ler*   eg trur man må vera lidenskapelig  fotballsupporter for og i da heila tatt forstå denne problemstillingen her  ... offf - snakk om og bli revet i to innvendig her no då - gleda guten eller drepa egen troskap te laget i mitt hjerta .... argh.... og så e da jo da at eg har ein greie med atte eg KUN strikke egne design - eg lika liiiite og strikka nåke andre har designa... hmm... mulig eg e litt rar egetlig ..men sånn e da no eing gong bare med meg...







men så vett du så e man jo sjuuukt glad i dessa små då og siden han ønska seg ein av dessa så va valget egentlig  *lett* ..hahah lett og lett - men da blei selvsagt ein marius genser - hvit og koksgrå for da hadde pappen og da e jo tøfft når dei blir like og då ....
og då blir begge dei to sjarmørane glade og då blir jaggu meg eg og glad :)

..... og  ska eg vera heilt ærlige så satt eg og vurderte den andre i ca 3 minutt.... jepp eg gjorde da  - eg brukte 3 minutt av livet mitt på og vurdera ein scum genser til ein liten tass eg e glad i ... så kom ikke her og sei eg ikke vurderte da hvertfall *ler*









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...