torsdag 4. februar 2016

GRATIS oppskrift på lfc panneband.







LFC PANNEBAND.

Garnforslag  : Smart fra sandnes garn, viking sportragg - karisma fra drps -
eller annet garn med strikkefasthet 22/23 på 10.


Legg opp 120 m. på rundpinne nr 3. og strikk rundt med rødt i 18 omg.

Strikk så 1 omg. med hvitt, så skal du strikke 2 rett sammen og et kast. fortsett slik hele veien rundt. ( dette blir brettekanten på pannebandet ) avslutt med en omg. hvitt etter dette.

Strikk så 2 omg. med rødt og start nå på mønsteret.

Følg diagrammet og når det er ferdigt, avslutter du med 2 omg. rødt, en omg. hvitt,
 så fortsetter du med 2 rett sammen og et kast, heile veien rundt til brettekant på denne siden - så en omg. hvitt. avslutt så med 20 omg. rødt.

fell LØST av og damp det lett og sy-mask sammen de to røde feltene på innsiden.

PS : pannebandet på bildet ville eg ha større/hågare  derfor la eg inn en ekstra omgang med et mønster inni der - dette dere får mønster på her er litt "smalere"


(c) Copyright by Nina Babsy Løyning,



Sjøl så sliiiiite eg for tio - eg nekta godta da men  trur du albuen og legen vil hørre ette då - argh, eg blir sååå frustrerte - ....bannna driiiiiit altså ...... eg har vist strikka så mye atte  albuen på høgre armen e sååå sliten og blitt så vond og hoven te tider at da e te bli galen i halen av .... DETTA har ikke eg tid te må veta, gå te legen bare for og få hørra atte joda - du har fått golfalbue, eller va da tennisalbue...samma da, tabletta sku eg få  og om ikke da hjalp sku da bli sprøyte rett i albuen der... va da kortison han kalte da mon tro - samma kan da vera for EG skal ikke ha da nei ... ingen av delane ....







ehhhhh - og vera uten strikketøy i ca 3 mnd...  hahhah - HA HA HA ...va ikke den morsom  .... trur eg ler meg hjel ... for nett da der kan legen bare glemma tengte eg og for heim - for eg strikka no vel sjøl om da va vondt eg... øhhh, men no ....æsj og  - da e bare blitt endo verre... joooooda - legen fekk rett, men eg KLARE jo ikke la da vera... sjøl om da  blir bare sånn 10 cm kvar dag så bare MÅ  eg strikka... hereguuuuud, eg e blitt  besatt av da  - nesten meir avhengige av strikketøyet en eg e av den hersens røyken jo, ja for eg blir så ivrige te strikka at eg glemme og gå ut og røyka te tider...ska bare ta ein omgang til og bare endo ein  og sånn holde eg på ... finnes da sånne avvenningsklinikka for strikkegalskap mon tro *ler*

men da går vel øve ein gong - no har eg teste både  metall pinner - bambuspinner og kubix pinner og knit pro pinner og ingen av dei gjere nåke "bedre" utslag på "verken" i armen ... herreguuuuuud - e da virkelig bare da og holda seg totalt vekke fra strikkeriene som hjelper .... dåneklaskigulvet !!!

men eg holder humøret oppe
derfor så deler et lite gratismøsnter eg har designa med dåke i dag og eg .










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...