mandag 1. februar 2016

selvgjort e velgjort



av og te så  komme eg på at eg skal liksom prøva spara litt lengda på detta håret mitt - men eg fatta ikke ka som skjer  - for da går ca 2 mnd så får eg totalt panikk, argh - eg må jo ein vakker dag klara innse da atte eg e laga for kort hår - eg har ikke tålmodighet nok te spara da ut igjen ... eg fekk litt rødfarge av ei veninna som då e frisør, sko sjekka om eg kunne få da te mens eg "sparte" da litt ut i lengde,  - men saken e da at eg e så svart i håret og har så mørke pigmenta i da atte all rødfarge blir oransje  i mitt hår...uansett kor mye eg prøve bleika da først.... ergo ser eg ut som en piasavakostnår eg prøve meg på da .... ikke skal da bli farga og ikke ska da bli langt  - eg hata hår ...argh...




  så da endte med at eg va nede og kjøpte meg ein "vanlige"  hårfarge - kasta meg på sjølfarging og hårllipp oppe på badet her og puhhh - panikk for at da ikke skulle farga seg tebake te normalfargen heller no då .... meeen rødfargen ( eller da som skulle vera rødfarge ) forsvant  hvertfall og da blei  normalt igjen - kort blei da og ... eg får bare innse da ein gong for alle - eg  ska ha kort hår :P








men no får hår vera hår - for  denna folkens  - denna benken fant eg på nettet og eg har ikke sove skikkelig godt siden eg fant den - KEM lage sånne her i bygdo, eller i nabobygdene eller kor som helst egentlig ... ja for eg MÅ ha den bare måååå ha den .... vett du nåke så hyl ut ...eg e forelska og da skjer ikke så alt for ofta nei *ler*












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...