fredag 17. april 2015

Ka blogg e egentlig detta då ?






Et godt spørsmål, eg har egentlig ikke satt meg heilt inni ka blogg detta egentlig ska bli ... tror eg ska leva litt etter mine egne prinsipper som faktisk er veldig enkle - da so skjer da skjer .... kan da bli enklare en da då .... pff... haha

MEN eg kan garantera atte da slettes ikke blir ein reine fotballblogg som kun omhandla fotball, og kor da blir lagt inn kun kampoppsett og liga nyheta mm.... hmm, nei ...  te da har me heilt andre sie på nettet må veta ... denna bloggen blir nok og omhandla meg og mitt og mine to lidenskapa som då e Liverpool fc og strikking ... jahh og alt som heter kreative  sprell  - og dei e ofta godt sammenblanda dei der lidenskapane der då ;)

hmmm, eg tenke jo litt rundt da og kanskje dele nåken artige historiar og selvsagt bilder og heilt klart atte eg ska dele a strikkemønster med dåke innimellom - nåken fordela må jo dei so besøka bloggen mi få og ;) Mulig eg velge og dela nåken av dei galne  kreative sprello mine som eg får sånn innimellom... *kremte* litt for ofta sko da vel stått der ja...


jau jau - for mange vil nok kalle meg riv ruskande galen - atte da har bikka øve for meg for lenge siden ...hmm mulig da ...hahaha - dei galne har da  godt seies da og eg har da nå steikandes godt eg då så ......  då e eg vel galen og då *lerendomeir* hmm, men vett du -  e da så gale atte eg e blitt  galen så sies det jo atte einaste måten og bli friske på e og slippa da ut  - ja atte selveste atte galskapen komme ut ...og juuuhuuu, da gjere den her ...jepp ... den gjere da ser du ...fleire gonga i veko og eg veit jaggu aldri sjøl ka som komme utav meg te tider ...henge bare med på slep eg føle eg ... men da e faktisk sant ..haha ...

.... som dei påske eggo eg dekorerte no te påske når eg sto og kjeda meg og kokte middag eine dagen i påsken - da tok for lang tid og stå der og venta på atte da sko koka opp og då vett du .... då fekk eg for meg atte dekorera lfc påske egg - da hadde eg ikke gjort før ..og eg rekke jo knappt tenka tanken før eg står midt oppi da... men i jøssenavn har eg sagt te meg sjøl monge gonga ... tro du meg - men eg har gitt opp - vil eg te med nåke så e da beste og bare henge på .... tok tom. for meg vinflasko som plutselig såg mye mer delikat ut når den ble dekorert for kvelden *ler* jepp - dei galne har da godt ...


Eller gresskaret eg karva ut for nåken år sio når da va halloween , for di eg fant ut atte eg ikke va flink te lage sånne farlige ansikter som da egentlig ska vera på dei gresskaro ...hmm, får laga nåke som eg kan då tengte eg og jaudå ..haha blei et forsøk på ein liverbird ...men ehhh ... må nok øva litt meir ja ;)  ... va endel unga so sto og tok bilde av den på trappo mi der istedefor og spør etter "trick and treat" ...flira godt av dei då  - men klart atte dei fekk godisar og ...men først blei da ein solide  fotballpreik om ka lag so va rett og ikke må veta...og lfc , ja dei va ikke bare rett dei va bestaste og alt *ler*  - nett so eg ikke viste da  ...pfff...



Eg tenke da atte eg e litt åpen for innspill fra dåke og  - her håpe eg jo da atte da vil komma både lfc supportera og strikkedame og mulig menn *tommeloppfordei* så her gjelda da og fordela godene heilt likt på alle sammen ...hmm... og då e da litt viktig atte eg skrive litt for alle sammen då .... komma med forslag - og eg tar imot både ris og ros eg  :)


YNKA
You`ll never knit alone





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...