fredag 17. april 2015

Let the party begin .....





Pikaboooo alle sammen.....

Babsy is back in blogglandia ... men denne gangen er det ikke interiør ...noop denne gangen er det en blogg om mine to store lidenskaper som da e Liverpool fc og strikking.... begge deler er bare så meg atte det faktisk ikke går en time på døgnet uten at mine samtaler enten omhandler ditt eller datt om dei to lidenskapane.



Så tuuuusen takk te alle dåke som har pusha på meg ang.detta  - eg har nekta på min hals men "maset" dåkas har tydligvis nådd frem sånn pittelitt og pittelitt, for her va eg plutselig i gong må veta *smask te dåke*  hmm... mulig da e te nåkens største forskrekkelse detta her, men forhåpentligvis også te nåkens store glede .. hahah,  ja, da atte da plutselig finnes eeeeendo meir av meg og min galne hverdag på da vida stora internettet *ler*




Denne bloggen vil da selvsagt omhandle meg og mitt strikkehysteri, men og andre ting som turer over til verdens herligaste øy og mulig og nåken videoblogga der eg vise fram strikketeknikka - mønster elle ka so helst ... mulig og videoa av turane våras øve te Liverpool mm. ettekvart .... mulig og litt av andre ting - og meget mulig litt vesen og vas og artige historia .. me får no nett se ka so skjer .... men hovedsaklig e da Liverpool  - meg og strikkingen som gjelde her inne ;)

MEN,  la meg ta med da atte eg skrive på dialekt - og av og te  i hytt og pine ...kunne selvsagt skreve på bokmål eller englesk .. men her inne så e da slettes ikke rettskrivingo som står i fokus  - da va no den første regelen av la ned her inne må veta *lerigjen*



VIKTIG :

Alt du ser her inne - er designet og strikket av meg for hånd, så jeg ser helst at bildene og innlegg eg deler på denne siden forblir på denne siden, da det er jeg selv som har sittet i timer  - dager og uker og designet dem i mitt knit program, og det er  familie og nære kjente eg bruker som modeller, så tusen  takk min venn for at du respekterer dette.
For kontakt bruk min mail : z-ba@online.no  , så tar jeg kontakt med deg så fort jeg får en mulighet til det, men husk , dette er KUN hobbyvirksomhet fra min side, noe jeg liker og pussle på med i hverdagen utenom jobben min, så ha tålmodighet med meg om det tar litt tid før jeg kontakter deg.
jahh - da va da vil eg tro  .....

....  nei vent litt... først en KJEMPESTORE  takk te ein knakande goe kompis eg satt og snakka med på senteret i dag,  ja for takket være han så for eg no rett heim og satte i gong med detta blogg prosjektet mitt ... den samtalen med deg, va nett den siste "pusshen" eg trengte for og kasta meg uti da  - du e ein knupp - men da vett du vel *smask*



YNKA

You`ll never knit alone


 - Nina Babsy Løyning -

blogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...