onsdag 22. april 2015

Lyst og laga heimalaga tråbilder ?





Detta, ja dette a rasande kjekkt dåke og så lett da e ... ein hammar ( elle stein for den saks skyld )  hehe - litt spiker og ei kvite plate, ein printar og litt rød tråd og då har me da... jepp...så lett e da faktisk ...


Print ut et ark med da du vil laga bilde av - eg visa der eg printa ut
YOU LL NEVER WALK ALONE.... la da på plato og spikkra i alle hjørner av bokstavane samt litt langs langsidene på bokstavane ...se bildet :)




så e da te tvinna rød bommulstrådd på alle "outlines" på bokstavane og fortsetta tvinna rød tråd i "hytt og gevær" på alle steder utenom inni bokstavane ... finnes hos meg hverken mål eller mening - da e tvinna totalt random ....




og resultatet ...taaadaaa...et artig bilde som ingen andre har likt så eg vett om hvertfall ... ...hehe eg likte da så godt atte eg ville prøva nåke meir komplisert  - så eg printa ut ein store Liverbird og eg , printa den i to dela så den sko bli store nok te den hvite plato eg hadde ...jepp ...







spikkra i alle fuglens kanta og tok vekk pappiret !!! ja du vett - av og te e eg bare sååå idiot .... argh.... tullhøna må veta :P ... ja for da va slettes ikke nåke lurt og fjerna papiret... for då va da vanskelig og se KOR eg skulle tvinna tråden, kor e vingene liksom ...ka e inni dei og ka e utanpå dei ...pff... men du vett... sånne glosa so me ikke ska sei høgt her da hjelpe .... da hjelpe masse ....og ette *altformange* sånne glosa og lika mangen røykepausa og kaffipausa... så fant eg jaggu utav da og da va bare te tvinna i vei ... spiker for spiker ...




og sånn  blei da senades ut  - ein kjempekjekke vennegave eller bare rett og slett en flotte veggdekor te deg selv ??  Likte du dei , no veit du kor lett da va og lage dei - berre te ta kontakt med meg om dåke skulle lura på nåke  - ska peøva hjelpe te så godt eg bare kan ....





YNKA

You`ll never knit alone



1 kommentar:

  1. Kjempefin ide, husker dette fra min barndom. Pappa laget sånne bilder. Vi hadde ei påfuglefjær i stua :)
    Ha en strålandes dag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...