mandag 20. april 2015

Love my tattoos




Eg eeeelska tattoa - eg ser på da som kunst - kroppskunst ...viste du atte tattoa faktisk e da einaste ein får med seg i gravo , hehe va litt på kanten den då kanskje men sant ...da e da jo så .... hmm, hvertdall eg va ikke gamle jento når eg og ei veninna faktisk satte på stovo hos dei og trykka inn tre prikka  øve tommelen for og lage den såkaldte "tro håp og kjærlighet" som alle hadde må veta - heimalaga nål med sytråd tvinna på dyppa i blekk funka godt da... hehe faktisk så godt atte eg har den endo  - sjøl om eg for lengst fekk veta atte da betyr slettes ikke "tro håp og kjærlighet - nei da e gammalt fra seilaranes tid og da betyr BOMS *dåneklaskigulvet*  haha - men eg skite lodrett i da for eg e lika stolte av alle mine tattoar eg ..jepp - va nett fylt  23 år då eg for øve te ein holme i nærheten her og fiksa meg ein tattoo på høgre skuldero ... etterfulgt av ein på armen og nå i seinare tid etterfulgt av dei herligaste LFC tattoane mine .... mhm... thats right  - I am a inc girl  - and i looooove it :)






I liverpool by  - rett ved siden av Lime street fant eg denna tatto shoppen her : Design 4 life - hygienisk og flott både klinetellet som jobba der og selveste tatto sjappo og serdeles hyggelige prisa va da og - så skal du øve ANBEFALER eg denna sjappo her :)
Men hvertfall så ente eg opp med You`ll never walk alone på underarmen min.





og eg gjentar etter såå mange tattoer - da e IKKE vondt og tattovera seg - bare veldig veldig irriterande på enkelte steder... hos meg vil eg sei atte leggen va verst  - men vondt ...nehh.... da ef aktisk ikke da og da e som regel da førsta spørsmålet eg får...va da vondt ...  *risterpåhodet*





 fekk velga mellom sååå mange skrift typa men eg likte denna enkle her og hvem vet - mulig eg setta navnet på mine 4 arvinga på under der  og, for du vett dei går heller aldri aleina :)




Har en familievenn som e rasande go og tattovera -  og han e den som får dekorera meg heila tio ( utenom den eg tok i Liverpool då )  Han finner du no i heimbygdo mi - han åpna nett eget tattostudio her for  bare nåken mnd siden  - den kan du kikka litt på her på FB deiras om du vil :)





og jaaaa, da e selvsagt han som har jobba på denna og ...den begynte som en birdie  med YNWA under - så blei da selvsagt Hillsborough flames på sidene og selvsagt 96 også .... etterpå der så bare måtte eg jo ha med dei 5 stjernene på oversiden også ... og e den ferdige endo ..hmm... tviiiila egentlig på da ....  hehe, men time will show *ler*




og jaaaa - eg har endo ein tattooo - indianerfjøre so henge i ei lenka på andre overarmen  - den e gsmmale og den vurdere eg og bygga litt på og friska opp ... men som eg sa oppi her ...time will show  - kostbare greie detta her :)

YNKA
You`ll never knit alone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...