tirsdag 21. april 2015

Liverbilen min







hehe - bilen min ja - den e godt kjent langs veiane her no ette kvart - og mange spør seg nok sikkert  - ka faderen e da so får ei voksen oppegåande dame te dekorera bilen sin med fotball logoa og kjøra rundt og reklamera for da ?..hahaha - ja sei da ... finne dåke svar på da så gi meg beskjed  - eg har ikke nåke behov for og finna ut koffor eg gjere da - eg like da eg gjere da  - og sånn e da med den saken   - hmmm - tebake te et anne innlegg eg då - e da galskap eller da rein lidenskap ...elle da da nåke midt imellom ?





 Eg e stolt av laget mitt - og eg e stolt av og konna visa verden atte eg e Liverpool jenta - men eg e MEST av alt stolt øve da atte eg faktisk tør og leva ut drømmen min  - tør og vera den eg e og faktisk vera da med oppreist håve,  og ikke bare springe rundt i skyggen av alle andre og prøve vera minst mulig synlig  - eg nekte plent og vera ei som følge med i strømmen og vera ei somfår "beskjed" o,  ka som er akseptabelt og ikke og ka som er sømmelig for "voksnedame" *ristepåhåve* er der da ligge tror eg ;)







Sei meg - kem ... KEM e da som har sagt atte ei voksen dama ikke kan oppføra seg sånn og dekorera bilen sin på denna måten ?? e da janteloven som styrer på her endo ...sjøl om me faktisk leve i 2015 ? Ja for e da da, så e eg i opprør endo eg .. haha ...dess meir nåken seie atte da og da passa seg ikke og da og da bør en ikke visa eller gjera elle ka da nå sko vera ...då får eg fnatt av heila greie og så rake eg meg opp i ryggen og stikke håve endo høgare opp og gjere endo meir utav da som i utgangspungtet ikke sko vera så intenst då må veta ...og vett dåke ka ...eg nyyyyyte da  - eg eeeeelske da og endo bedre - eg vokse på da som person ... eg e meg og eg e stolt av da ....






da gjere meg te ein person som overhode ikke e redd for ka andre seie og meina - eg klare meg sjøl og eg gjere so eg vil akkurat når eg vil og eg ser da irritere og plaga mongen  - endel vett nesten ikke ka dei skal sei lenger  og da irritere vatne av dei atte eg bare kingse med nakken og seie  - og så, va da nåke meir ?  ......








...hahah men guuuu kor herligt da e og faktisk konna vera fri - fri te gjere da eg vil  - fri te nyta mitt eget liv som eg legge opp akkurat sånn som meg og mine vil ha da  - fri te og elska mitt Liverpool - fri te og reisa øve nett når me vil og fri te og dekorera bilen min akkurat så mye atte eg eeeelska og kjøra rundt i den og se folk snur seg og blir ståande og gapa ette meg.... ...juuuhuuu - nåken sikkert fordi dei trur eg e galen ( og da e eg nok og på min måte ) og nåken fordi dei eeeelska da dei og men dei tør ikke gjera da .... for dei e blandt dei so bare henge med i strømmen og prøve vera mest mulig usynlige ..... hørre da av og te faktisk - å guuu , sko ønska eg turde vera lika modige som deg Nina, men eg tør ikke fordi atte....og så komme heila ramso ...offf...  jaja ...





Eg  - galnaste damo , eg har ingen problemer og stikke ut på fergo helle eg og pussa og gnikka på birdien på panseret om da sko komma skitt på den underveis må veta...hvite birdiar ska vera kvite birdiar - at andre stirre - snakka og mulig ler bak ryggen på meg av da....  dei om da  - eg e fri ... fri te gjera da eg vil ...e du ? ... og du verden så gøy eg har da etterpå når du ser atte dei stikke håvene sine sammen og tiska og hviska  - ler av da eg ... og alle vett jo atte ein god latter forlenger livet ... komme leve egig eg *ler*





Så mulig da e svaret på koffor ei halvgammale dame  som meg dekorere bilen sin med detta ? Mulig svaret e atte eg gjere da fordi eg kan og fori eg vil og fordi eg eeeelske da og skite ein lodrett marsj i ka andre måtte synsa og meina om saken ;) 





 YNKA
You`ll never knit alone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...