fredag 5. juni 2015

det var en gang .... fortsettelse ... 1






 ... fortsetter der eg slapp i går eg då ...skal vi se...eg va ferdige og grav hagedammen og eg hadde fått kjøpt med damduk og lagt nedi dammen ... teste ut begge fontenene mine - den ene bare for dekor og den andre med filter så eg kan ha levandes koi fisk oppi der på sikt ...

Kjempestolt over og ha fått vann i hagen ...men hmm.... så kom ADHD min då vett du og sådde tvil i håve på meg...argh... > den va ikke bitten fin da, e ikke sånn du ville ha da Nina ... ....neiiiivel ....  så her måtte eg finne på noe ...  hmmm...stein veit du ...stein blir fint rundt dammen ... men koss får eg tak i da då ...eg har jo hverken  .tilhenger feste eller noen ting.. jaja, ..bagasjerommet på liverbilen  får funka da ...jepp jepp ...


.... så ut på steinjakt for hu må veta.... fylt opp bagasjerommet stein for stein  - svetten den silte og denna damo blei meir og meir fortvila...men ADHD maste og maste... du ska ha da ferdigt... bror di sa du ikke konne klara da sjøl ... hehe ... magiske ord da der.... så då blei  da sinnsykt mange steina  - for ingen skal komma her og sei atte eg ikke klara da nei .... og du verden ... eg fant no litt her og litt der eg... steina i alle størrelsa og fasonga.... reiste hjemog tengte noooodå ... no ska da bli flott vett du ....



danderte steinane rundt dammen men ...nehh .... da va no bitten ikke fint, va slettes ikke sånn eg hadde sett da for meg nei ...argh... bare haaata når da der skjer... ka ska eg finna på nå då ....  grubla så da knaka....  bed veit du ...eg kan ha et fint bed rundt dammen ...DA e fint  ..hvertfall oppi håve mitt va da da ...  så tømma dammen då og legga meir damduk og planta bed ... ok ... bare te kasta seg på da... no va da jaggu gått  3 daga og eg følte da begynte og drega litt ut detta her...  vil jo ha da ferdigt ...



ok ok , hala og drar i både dul og filt og da so måtte vera... no blir da bedre ja.... bestilte tom. litt grus fra en lokal og fekk dradd da nedpå  her ... og trillebåro va jo blitt skeiv så her va da bare te bera  båtta for bøtta... jaja driitt og ...gratis trening  tenkte eg og drog på sånn ca 40 bøtte med singel  fra framsio på huset te longt nedi hagen her... faderen ikke rart eg va rosa den dagen ette solo nei :P  hehe





men då veit du ...då va endelig dammen blirr som eg ville ha den ... med planta og fontene pg grus og alt... no va no hagen min berre lekker synte seg.... smilte ganske så fornøyde og gjekk og la meg ...glede meg te våkna imåro og  nyyyta finaste hagedammen i heile verden tengte eg der og då ... haha ... kehh... klart eg va stolte av meg sjøl ...  reine skjære mannaarbeie da der eg hadde prestert her heilt aleine no ...klart atte eg va driiiitstolte øve meg sjøl då må¨veta.....





men dagen etterpå når eg våkna og gjekk ut og  sko nyyyta synet av dammen min så kom denne derre ADHD min krypande ...igjen .... hmm...da va no ikke heeeeiiiiilt sån da sko vera detta helle nei ... ARGH e da muuuuligt....  helvettes ADHD ... gå og gjem deg.... hahaha.. men nytta da då ...nehh... bare te gje seg på tap ... og ..ka ska eg no finna på med detta damstyret mitt då .... finn da ut imåro .... i neste blogginnlegg  ....

5D498D10-513D-41AF-BC78484008AFD9A6-781E1B70-87C4-4C42-925355BE0F3BC985


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...