tirsdag 2. juni 2015

Eplejakke



ja det var det hu kalte de for ... venninno mi altså ... ... hmm, Eg trodde hu var rabla helt galen eg då ... eplejakker !!! eple jakke .... jakke til eplet ... hmm ....... men neida... ...hu hadde hekla Eplejakker !!!   Og joda, eg  bare måtte såklart bare testa ut detta fenomenet her eg også dåvet du ....   og nå sier du helt sikkert de samme som det  eg sa da... eplejakker  - ka e det ??!??
og hva bruker man en eplejakke til da ???




 well, man har den på eplet som man skal ha med seg på jobben eller på skolen så det ikke blir skada i ransel eller veske ....hmm, så det var nemlig litt lurt dette her... så takk til deg gode veninne for at du delte denne oppdagelsen med meg , siden jeg bruker og ha eple i vesko  når jeg drar på jobb eller ut på tur , så detta bli den mest fantastiske og flotte løsningen for meg :)))




og det var vel ikke så veldig stort sjokk på alle at eg måtte hekle både en hvit og en isblå ;)))  Mønsteret ble litt til underveis siden eg bare hadde et bilde og se etter ... tii hii ....



Har du sett slike før ? Hvordan likte du den ideen ?




1 kommentar:

  1. Ser flere som har laget dette. Like forundret er jeg hver gang..
    Men du får dele den hos meg i morgen, kanskje det er flere som tenner på ideen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...