torsdag 11. juni 2015

det var en gang ...fortsettelse 7



fortsatt sure etter dagan tidligare over da prsjektet eg starta men ikke fekk som eg villa ha da  da så kasta eg meg over denna sio te hagen i dag ..... her va da bare te fjerna litt tre - grava litt og legga hageuk på og så legga grus - detta va no da lettaste av alt og humøret mitt steig til unate høyda igjen ... se der ja ...no va du flinke Ninamor ... juuhuuu - no har du fått deg ein koooosemoseplass nederst i hagen som du kan bruka te seine sommarkvelde og nyta et glad  iskalde baylis med isbeta oppi sammen med gode veninne vett du ....  da e sååå kjekkt når eg får styra på ifrad for ADHD ....


planta ned endel stauda der og rigga meg til og nøyt freden og roen  og va sjelegald for atte eg  no endelig hadde klart og overvinna ADHD ..hehe.... den som ler sist ler best hette da då .... og  faderens dritt....der kom han vett du ....  fint og fint fru blom, men hytto ser jo helit for jævl... ut den då ... hadde vore finare om den blei malte .....

kehh, malte ...hytto .... den e no rød og fin den då ....
ADHD : ja men tenk så fint om den va svarte og hvit med Liverpool  lyriks på mønet på taket.....Ohhh, ja men da e jo sant ...da hadde jo vort sinnsykt fint da ...tom. eg såg for meg da i håve.... maling, ned og kjøpa maling... juuuhuu ... endelig e meg og ADHD eninge om nåke, endelig har den og funne ut at Liverpool tema ikke e dumt og  ha der  ute på mønst... kanskje ADHD ikke e så galen alikavel ...



Svart og hvit maling - engangshanska , rulla og kost og male male male... imrellomtio e eg inne og printa utbokstavmala  på pc som eg skal bruka til teksten på taket og birdien på døro .... steika detta skal bli flott altså .... no e eg glad og no e eg bestevenn med ADHD ... juuuhuuu ...


ja for han hadde jo rett då , hytto va jo egeltig ikke fine med slitt rød maling med grønt  i ..... nehh... tenk så fine den blir med litt  ny svart og hvit maling då ....  kehh...koffor den ikke blei rød og hvit sa du ??  well, huset i borettslaget blei no malt svart og hvitt og reglane seie då atte hagehytter og anna må malast i samme tilen ...så den måtte enten bli hvit med svart - eller svart me dhvit.... eg gjekk då for den siste...svart med hvitt ....



eg malet og malte og danserte sislig bokstavana på mønet og laga da så fint eg bare konne.... litt skakkt e da  vett du , men drit og dra...hahaha... sjarmerandes da når ikke alt e heilt perfekt vel *ler*
  må ikke sei da for høgt nemlig for då komme bare ADHD og blanda seg inni da igjen ..og eg gidde ikke ta te og mala da på nytt i år igjen  .... offf...nei gje meg fred ..hahahah


atte birdien på døro ser ut som har nidsselua på deg får no og bare vera...da e no ikke sååå lett og mala dei fuglane der fant eg ut... så nåken kunstnar, nei da skal eg hvertfall ikke blir ....



så no fekk eg jaggu gjort heilt to ting eg e strååålandes fornøyde meg vett du ... både den koselige kroken min og hytto .... og sjøl om da gnege meg opp innvendig da dere damprosjektet borti der så klare eg endo og holda på avstand en så lenge..... men eg vett og SDHD vett atte da ikke holdemange dagane te føre eg kasta meg på da og ...hehe...men da får eg heller blogga meir om  imåro ....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...