lørdag 2. mai 2015

Konfirmasjon



 Gullgutten min og minste mann i huset - Patrick blei konfirmert no Søndag 26.04.15.


Dagen blei feira her heima sammen med både foreldre - søsken - bestforelsre - søskenbarn og faddrar og gode venner.. me va nesten 40 persona med stort og smått og jaggu klarte me få da te her inni stuo uten atte da blei trangt på nåken.

 Og familiebider klarte me jaggu og og få tatt og må veta - her e meg og alle mine 4 håpefulle samla  på et bilde  ... hmm, et bilde seie vel meir en tusen ord så eg lar bildet tala for seg sjøl eg ..... for da e ikke så langt unna realiteten detta her då *ler*





Gaven te Patrick var som han selv ønska seg en fotballtur te Liverpool - og då slo me på stortrommo her i huset og sørga for ein ukes opphold i Liverpool by,  så han fekk med seg heile 2 Anfield kampa på samma uke.  Han fekk sjå både City og Burnley kampen fra beste sitteplass på tribunen og guten smilte fra øyra te øyra han -

Mor og sønn



Her er et  bilde tatt av han inne på the Park ( pubben oppe med Anfield ) rett før første kampen som da var City kampen - tror han va litt øvegidde øve atte han fekk komma innpå pubben der siden han var bare 14 år ...hehe - andre regla i England må vita *ler* ... og med Gerrard skjerfet godt rundt halsen og drømmandes blikk - trur eg no gutten min e veeeeldig prega av stundens alvor , og over det som nå skal skje.....




Og me klage ikke på plasseringane våras som på eine eine kampen va rett øve spillarane.


Og ei veka i Liverpool ga mange fine opplevelsa på alle rundturane me tok der - selvsagt ein tur oppi the wheel og Liverpool og ein tur til the Kathedraal of Liverpool - samt middagar på steder som Bem Brazil  og Tai pan mm. 




- det blei tid til ein heil golfdag i minigolfen ved  Liverpool One - samt besøk på alle steder som var og oppdrive i denne utrolig vakkre byen ... samt atte han fekk  to daga i London by .... som da ente på besøk i Madam Toussauds og London zoo ....



men da blir nok fortalt om i bloggen til ein anna gong .....




YNKA
you`ll never knit alone




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...