onsdag 13. mai 2015

Rabarbrablad blei fuglebad




Ja detta blei ein store farsott på heila internett i fjor,  og eg va slettes ikke verre en andre så her kobbla eg inn både ADHD og heila alfabetet .... for detta her, ja detta  bare måtte setta i gong og laga meg eg og  ... Enkelt va da jaggu meg og, da va bare te fiksa seg et stort rabarbrablad - og kjøra ned og kjøpa ein påse mørtel og litt hønsanetting og setta i gong ....





Oppskrifto e faktsik sååå enkel :

1 stort rabarbrablad
1 pose Heidii mørtel
1 bete hønsanetting

og klart du trenge hansker og litt mold eller sand og litt duk til og legge under.

Først la eg den svarte duken utover et flatt underlag, så la eg mold blanda med sand i ein haug på misten, detta la eg rabarbrabladet "oppned" over sånn atte det liksom fekk ein naturlig høyde på midten, detta blir jo dybden på badet etterpå.

Eg blanda mørtelen med pittelitt mindre vannmengde en det som var annvist . for eg ville ha ein litt fastare blanding te akkurat dette her.

Så la eg detta mørtelet i et litt tykkt lag over heila bladet, la på hønsenettingen og la på enda et lag med mørtel over der. Bare klappa da på med nevane sånn atte da dekka bladet heilt. Der kor stilken er må du legga  mørtel øve så ikke vannet renner ut i den åpningen der...( se bildet mitt ) og klapp da litt flatt på toppen så da får ein naturlig flate til og stå på når du skal snu da :)

Lot det ligge i 5 daga for og tørka - ikke la da ligga i solo for då sprikke da, eg spraya da med liten vanndusj 2 gonga te dagen på dei varmaste dagane for atte da ikke sko sprikka.

Etter 5 daga snudde eg badet og spylte da reint for sant og jord og vips så va da ferdigt - høres utrolig lett ut og veit du ...da va da og ... ska nok lage fleire no i sommar så eg får litt "etasje" på vannrenno mi som eg har valgt og bruka da te i hagedammen :)


Men ...og snu da darre galskapet der va lettare sagt eg gjort ...da vege et tonn og da e stort og uhåndterligt, og atte eg fekk da rett øve teno når eg sko snu da e ett anna kapittel.. kom nåken glosa utav kjeften på meg då ja ... så tipset e og vera to når dåke ska snu da ...



taaadaa - no e detta rabarblabladet mitt altsåblitt ein slags vanngreie i hagedammen her, i år ska eg laga fleire mindre som skal vera oppå detta her så eg får litt meir høyde på vannfallet tengte eg :)




Kjedelige bilder eg tok her no ser eg, men da e likso ikke begynt og spira så fryktelig masse akkurat der endo ... men guuu så fint da blir te sommaren når da e masse fina farga rundt der og fulgane komme for og kvittra og bada der, ja for da gjere dei ...e utrolig avslappande og sitte og se og hørra på da der :)  Og joda eg kaste meg på og støypa sånne håndkle potter og må veta...men da kan eg vel blogga om ein annen gnag ..men fremgansmåten va nett lika lett for da og ....









2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...