tirsdag 5. mai 2015

Strikk LFC










Ja no e da gale her - nå har eg fått totalt mania på dessa flotte foto strikkeriene her vett du - har laga meg såååå mange som eg bare MÅ strikka om te tepper og puter og hva da sko vera... Holde på med ein stooooore no  som et minneteppe for Stevie G ... bilder kommer når da e ferdigt, men da kan ta si tid for da e STORT og da e sinnsykt mye arbeid og strikka detta her - da e mange hundre masker i opplegg og så e da endo fleira maske i høyden, sant atte da ikke e nåken raporta som e like... nytt heila tio så her må ein holda fokuset 220 % på rett plass - ellers blir det feil i mønsteret....



I dag ville eg derfor dela ett av bildene eg laga med dåke  lesarane mine - får dåke ikke tak i da på høyreklikk så e da fordi eg har sperra da, fordi da finnes sååå mange som lika "stjela" med seg andre sine bilder  må veta... men hør her  : bruk print srcreen funka da for den som vil ha tak i da ;)

Detta mønsteret e for den tøffaste av dåke - da e stort teppe mønster og da e nåken 100 maska i opplegg her - huske ikke så da må dåke nok tella sjøl *smiler*



har og laga ein liten ein te dåke litt mindre tøffe då, detta  e nok te e puta for den som har lyst og strikka da ...  dessa kan dåke og bruka te broderier om dåke heller vil det,og har du et ønske om og strikka din favorittspillar som eg gjorde så send meg en mld på fb - Nina babsy Løyning  - så skal eg sjå om eg ikke får laga et te deg om du ikka har detta photopearls programmet sjøl.







Håpe detta innlegget var med på og glede nåken i dag siden SÅ mange spør meg om eg kan dela sånne svart/hvitt mønster. Dele gjerne eg med dåke som ikke får da te - e bare te spør meg :)


YNKA

you`ll never knit alone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...