fredag 1. mai 2015

Babyteppe





Det er så mange som ønsker atte pappaene skal ut og gå litt mer tur med babyen i babyvogna - og då fant eg ein lur måte og få LFC pappen hvertfall ut og gjøre det - ja for kem av dei stolte LFC pappaene vil ikke ut og gå tur når dei har et sånn babyteppe på vogno si ....


Eg tegna meg et mønster og så bare la eg opp og strikka rett og vrang heile veien. til siste bare hekla eg ein fine kant rundt heila teppet - denne ideen kan selvsagt gjøres om til alle verdesn fortball lag må veta - og dermed blei da plutselig kjempestas for fotball pappaene og  når dei ska ut og trilla  junior på tur .... og koseklut te den lilla, ja det sydde eg lett utav litt hvitt fleesestoff eg hadde liggande her, og broderte på både ansikt og LFC.



Det kjekka med atte da e LFC e jo "hymnen" våras - You`ll never walk alone - da gjere jo teppe bare endo meir spesielt da då... da det plutselig ga enda dypere betydning siden babayen te den stolte pappaen aldri går aleine heller ....


YNKA
You`ll never knit alone



Legg gjerne igjen en liten hilsen i kommentarfeltet under her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...