søndag 3. mai 2015

Når tv ryker





ja det har alltid vært noe man spøker med - pass  deg nå så tv ikke ryker .... haha...særlig.... men vett du, et skjedde for alle første gang med meg på Onsdagen  ... og eg slite med da endo - eg har aldri MISSA ein kanm - vært på sjukhus - vært på reis ---uansett eg har aldri missa ein kamp te no .... men på Onsdagen ...argh.... river meg i håret endo bare med tanken på da ....


da va no ein heilt så vanlig kampdag eller machday så me kalla da her. Eg hadde tatt på meg nr 10 Couritho skjorto og fått satt meg godt til rette i sofaen nærmerst mulig tv - ikke at eg ikke ser den store 50" skjermen på avstand men man vil jo aller heste være inni tv under kamp må vite.... eg åpna meg ei kalde ei og satt og  irriterte meg litt øve atte gutane våras ikke heilt presterte på banen i dag , såg nesten ut som om da kom te gå gale...men du vett - ekta supportera har alltid håpet inne ... og eg e ein av dei ... eg kjefta og smelle og fekta med armane og da gjenstår bare minutte te pause.... då vett du då kjeme WB og skåra og me ligger pultselig under med 1-0 ... og POFF - derf or tv og gitt.... på da versta tidspungtet evver...


Eg fyke utav sofaen må veta, dure ned på alle  fira forran tv og rive og koble og styre på i alle kablar og tv boksa og faderens oldemor ... eg restara både ditt og datt og vurdere gje opp og heller gå på pc og streama kampen ... da e jo dårlig kvalitet men absolutt en nødløsning...... men då vett du, DÅ hørre eg plutselig oppante rommet te guttungen.. mammaaaaaaa : kor e internettet våras blitt av .... helv... forb... va nettet og vekke no ja ...då e da heilt sikker KBB ( kvinnherad breiband ) som er nede ...kasta seg på mobilen .... opp på fb sjekka sjekka...og joda ...sa finnes mange lika  hysteriske som meg der ser eg... kor e nettet kor eg kampen kor e tv osv. ....

... og der satt eg då - me ligge  1-0 under til pause og eg e totalt desperat etter og se ka som skjer vidare....  får linka meg opp på da trega ste nettet te mobilen og prøve streama kampen ..men mobilnettet er aaaalt for tregt her oppe  - får ikke inn 4g eingong....ARGH ...e da muuuuuligt ... eg stressa eg bannes og steike og eg e absolutt ein person en ikke vil omgår når da der skjer fant eg ut ... gjekk ned i kjellaren og vaske kla i rein forbannelse ...i fotballtrøyo ....  haha....




og gjett då - gjett ka som kom tebkae ca 15 minutter ETTER kampen va ferdige... joda då kom både tv og internett tebake må veta ... og endo surare blei en når eg ser atte da endte 1-0 .... dritt og ... men vett du - akkurat då dreit eg ein lodrette marsj i resultatet  - akkurat då ville eg ha sett kampen ... måtte da ALDRI skje igjen nåken gong....




YNKA
you`ll never knit alone


Blir glad for en hilsen i Kommentarfeltet under her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...