lørdag 30. mai 2015

PC krasj





Heyy..ka skjedde med bloggingen min ... får ende spørsmål om det nå ja ...well... dåke vett .. eg presterte og krasja pc må veta... blei fullstendige panikk i huset her ... eg love deg , da va nesten eg pådrog meg hjerte tikka takk ... for da va hardisken som røyk ... der ligger ALLE lfc mønster og ALLE bilder fra de siste  3 årene ... og då hjelper det sinnsykt lite at eg hadde invistert i den  store fine eksterne hardisken på over 1 terrabite for noen år siden...som eg hadde lagt så fint nedi eine kjekkenskuffen ....  offf, ja for tror du eg hadde komt på at eg hadde den då - eller endo bedre tror du eg hadde komt på og  faktisk brukt den då *dåneklaskigulvet* 

panikken eg kjente i det øyeblikket der kan ikke beskrives  - da hjalp nå hverken med kaffi  - øl eller røyk ..og DÅ e da gale *ler*




MEN... verdens største takk takk går derfor til en god kompis på Elkjøp butikken her nede, som då om  e lika stor lfc suporter som meg og forsto panikken når alle bilder og lfc mønster mulig var long gone forever... tror du ikke han klarte lirka da utav den krasja pc og fekk da øve på min eksterne hardisk då *love-love*  OG eg invisterte i ein flott ny bærbar på stedet ..haha - tok ein med den nyaste teknologien innen hardiska ..ikke at eg huske koss da funka men da va no hvertfall mye bedre en dei gamle som har vært i forrige årene...haha...det forsto eg ... så nå  holde eg på og innstalere og rigga meg godt te rette her på den nye .... og selvsagt e den røde liverbirden kommet på plass ... så nå e nesten snart alt som før .. men bare neeesten ... men nok te atte eg øveleve hvertfall .. .





Ellers så regna me vekk her - tror han derre gud må vera sinnsykt glad i detta vakkre vestlandet siden han har valgt og vaska da kvar bidige dag ... regn regn og atter regn ... e det muuuligt ... kjenne g får abstinensa snart ..eg tengen ut i hagen  - trenge jobba og få skitt på nevane... eg e driiitlei av og sitta inne og se plantane mine voksa seg utav fasong ... dei trenge stell og eg har jo sååå mange plana eg ska te med nedi nedeste del av denna hagen min ...argh.... tror eg e blirr versjuke ..rett og slett...





men eg strikka då ...strikke på et veggteppe av selveste king Kenny ...mhm.. det hjelper nå i sommermånedene når det ikke er  mer fotball på tv før til hlsten igjen ... klart eg blir og følga med på "vinduet" som åpner i Juli då men utover det er det svææært lite og se på  ... då e strikketøy med lfc motiver heilt perfekt fant eg ut ...







såhh ... då var det hvertfall et lite livstegn fra meg her inne - og meir kommer ..eg må bare få somla meg til og ta nåken bilder og få lagt inn for da mangla slettes ikke på ideea te inlegg ...hehe





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...