tirsdag 19. mai 2015

Man skal dyrke sin hage




 
ja men det skal vi, og det på mer en en måte - hagen ska være en forlengelse av hjemmet meiner eg , og den skal represtentere et friområde hvor man kan slappe av og bare nyyyte deilige varme vårdager og sommerdager .... ja tilogmed langt utpå høsten skal man kunne dyrke sin hage ...

Jeg elsker og puttle på der ute, jeg planter og stryrer på  - og har eg ikke noe og plante i nett der og då ...nei så finner eg på nåke...haha såm i fjor da eg planta i den gamle grillen suedenfor og kaste den ...et blikkfang som fleire synes var utrolig artigt innslag på terassen min her.

I år blir den mok mulig spraya i dei herligaste sommerfargane for og planta i den ja det skal eg - tenke litt på da og planta ein store fine hengeplante i oppi de i år ...  hmm, og mulig eg tar av beino oghenge den opp med små søte lenker... men har ikke heilt bestemt meg endo ...får se når solo og sommaren komme inn for fult her ... e då arbeidslysto og påfunno blomstra i takt med plantane her hos meg må veta *ler*





eg kan gå ut for og rydda vekk litt ugras og enda opp med og fornadra store områder når eg først sette i gang ... og da går eg i nett da eg hadde på meg der og då ...e nåk fleire som har smilt over den hvitkledde damo som etter to tima står på håve uti der opg e svart som arvesynden ...hahaha..men ka e problemet - eg kooose meg og hagen kooosa seg og alle har da bra, kle e kle og dei kan vaskast om og om igjen ...  hahah ...tom.  dei nye fine joggeskoene mine får seg ein runde der ute når eg først  ei i gong, men sko av i dag kan og vaskast og sessa har nok vore meir i maskino en dei har vore på "løpetur" så da e nok ikke nåke problem akkurat ka eg har på meg når eg jobba der ute nei.





Alle hageentuisiastar har  vist katt har eg funne ut ... og selvsagt her og ... her har me ein katt veit du han heter " Liverpool" *sjokk ...hahahah ... men hvertfall og ha  katt e greit da, mye kos med dei små krabatane der ... MEN og ha egen katt  medføre oftare og oftare atte da til tider e besøk i hagen her med opptil 7 katta på ein gong... han min har endo ikke forstått da atte han ska jaga vekk dei kattane som grave i bedo mine og ødelegger plantane mine...neida... rulla seg og nyyte da han ...og se atte hu matmor hissa seg opp og kjefta og springe etter andre katta ...offf.... då bare rulle han seg endo meir og mjaua sååå fornøyde te meg vett du ...  tullball da der ... og joda eg har testa ut både kaffigrut og kattvekk og alt da som e og prøva for og holda dei andre kattane vekke men neiiiida.... her myldra da alikavel ...  spesielt vår og sommar måp veta... så alle gode råd mottas med takk ja ...













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...